вторник, 18 октомври 2011 г.

София /КРОСС/ Кандидати за общински съветници в София се включиха в първия предизборен дебат, организиран то Радио К2

Другата България

На въпросите в студиото отговаряха:

Другата България - Божидар Томалевски

СК - Стефан Иванов

ВМРО- БНД - Ангел Джамбазки

Съюз за нова България - Андрей Гюрковски

ГЕРБ- Николай Стойнев

НДСВ -Владимир Каролев

Либерален алианс за София -Валентин Терзийски

БСП - Калоян Паргов

1.Кой съм аз?

Томалевски: Кой съм аз не е толкова важно, по-важно е коя е „Другата България”? Това е партия на българските емигранти, участва на изборите с бюлетина номер 10. Иначе на сайта на „Другата България” може да се запознаете подробно с моята скромна личност. Живял съм в чужбина, имам богат мениджърски опит.

още по темата

Няма коментари:

Публикуване на коментар